
רגע לפני שהוא פותח את המחזור ה-10! של קורס ה- PPC המקיף ביותר, תפסנו את איגור זבגלסקי, שותף ומייסד בחברת ROI Escalator לשיחה על עולם הפרסום הדיגיטלי.
פרסום, כמו הרבה תחומים מקצועיים אחרים, נתפס כמקצוע ״תל אביבי״. הרוב המכריע של משרדי הפרסום הגדולים והבולטים נמצאים במרכז הארץ, ומספקים שירותים לחברות – בכל הארץ. “הפרסום בדיגיטל” שהיה נחשב עד לא מכבר “תת תחום” בתוך עולם הפרסום, הלך וגדל (ועושה את זה עדיין בקצב משוגע) ושינה את חוקי המשחק. בין היתר הוא שחרר את אנשי הפרסום ממגבלות גאוגרפיות ואפשר לכל איש פרסום, בדיגיטל בפרט, לספק שירותים לכל לקוח באשר הוא. גם מחוץ לישראל.
העובדה הזאת הצמיחה לאט לאט סוכנויות דיגיטל בצפון הארץ ובדרומה, ואחת הבולטות שבהן היא ROI Escalator, משרד פרסום בינלאומי הממוקם בבאר שבע. שמעבר לעבודה השוטפת שהמשרד מבצע מול לקוחות מארה״ב, בריטניה וישראל, לקחו על עצמם המייסדים של המשרד אריק ברזק ואיגור זבגלסקי גם להכשיר ולהצמיח אנשי פרסום בדיגיטל בנגב.
אז מי הם בעצם מנהלי PPC?
300-206 vce
300-208 vce
המדיה הדיגיטלית בכלל והרשתות החברתיות בפרט הולידו שורה של תפקידי מפתח חדשים במערך הפרסום. אחד מהם הוא ניהול PPC והוא תפקיד מרכזי ומשמעותי בעבודה השוטפת של עסקים, מותגים וסוכנויות הפרסום.
“מנהלי PPC או מנהלי פרסום ממומן עוסקים בניהול קמפיינים ממומנים ב-Google AdWords וב-Facebook. מנהלי קמפיינים ממומנים אחראיים על יישום של הקריאטיב והאסטרטגיה הפרסומית הלכה למעשה. מנהל PPC טוב יודע להפוך כל שקל שמושקע בפרסום ל-5, 10 ו-20 ש״ח ובעצם להביא לרווחיות עצומה ללקוחות ולמשרד הפרסום”. מסביר איגור. “נכון להיום, אנשי PPC הם אנשי המקצוע המבוקשים ביותר בענף הפרסום ויש תחרות רבה בין המשרדים על מועמדים טובים שמוכנים לקלוט גם ג׳וניורים בתחילת דרכם”.
אז בעצם אתם עושים שונה מקורסים אחרים בתחום?
״בשנים האחרונות פיתחנו תלות של ממש במכשירים הניידים ובאינטרנט מהסיבה הפשוטה שתמיד, נמצא תשובה ברשת. החל מהוראות הגעה מנק’ לנק’, דרך מתכונים, אבחונים רפואיים ותארים שלמים שאפשר ללמוד מכל מקום, בכל זמן, כל עוד יש לך Wifi.
ובכל זאת, יש משהו בקורסים פיזיים, בקבוצת תלמידים שיושבת בכיתה מול מורה אחד למשהו שקשה לוותר עליו. הדיאלוג עם המרצה, ההתנסות והיחס האישי, חומר הלימוד המעודכן לאותה שנייה ועוד, הופכים את הלמידה למדויקת יותר, יעילה יותר וגם מהנה יותר. שיטת הלימודים שלנו מותאמת לשיטות העבודה העדכניות שקיימות בשוק. יש פער גדול בין התיאוריות לפרקטיקה, בהמון תחומים, לא רק בפרסום, ולנו חשוב לצייד את התלמידים שלנו בכלים שיאפשרו להם להשתלב בקלות יותר בשוק העבודה” אומר איגור. בנוסף, אנחנו מאמינים בעבודה מעשית. הסטודנטים שלנו עובדים על חשבונות פרסום במהלך הקורס ומי שמסיים בהצלחה, יוצא לסטאז׳ בחברת פרסום כדי לרכוש ניסיון אמיתי תוך עבודה על קמפיינים אמיתיים.
ענף הפרסום מתפתח ומשתנה כמעט בכל רגע. עם השינויים במדיות ובפלטפורמות נולדים צרכים חדשים ואיתם תפקידים חדשים. הכניסה לעולם הפרסום בדיגיטל נשמעת מפתה מאוד, בין היתר בשל העובדה שאפשר לבצע אותה באמת מכל מקום ובכל זמן אבל, איגור מחדד, “זה תחום שדורש אנשים חרוצים, עם אש בעיניים, ויכולת השקעה ולמידה. כח המיקוח הגדול ביותר היום מול מעסיקים, הוא רמת מיומנות. וכדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית, צריך להמשיך ללמוד ולהתפתח. כל הזמן. להתעדכן בבלוגים מקצועיים, להשתתף בקורסים, וללמוד גם באופן עצמי. זה תחום מרתק ומתחדש, אבל חייבים להיות עם יד על הדופק”.
https://www.pass4lead.com/648-244.html
https://www.pass4lead.com/810-403.html
לפרטים נוספים על הקורס הקרוב שהולך להיפתח במאי